.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطاي تسهيلات براي بازسازي واحد هاي مسكوني در توفان اخير

مدیرکل حوادث غیرمترقبه مازندران گفت : در جلسه ای که در خصوص جبران خسارت آسیب دیدگان توفان اخیر با بانک ها صورت گرفته 2 تا 5/2 میلیون تومان وام تعمیراتی ، 7 میلیون تومان وام بازسازی در روستاها و 9 میلیون تومان برای وام بازسازي شهرها در نظر گرفته شده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، حبیب ا... رمضانزاده شنبه در جلسه مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی مرتبط با حوادث غیر مترقبه با اشاره به اینکه حدود 100 واحد در این توفان به طور کامل تخریب شده است افزود : بنیاد مسکن استان باید در ارسال پرونده های ساختمان های آسیب دیده تعجیل کندتا افراد خسارت ديده از اين تسهيلات استفاده كنند.

وی نبود بانک اطلاعات امکانات دستگاههای اجرایی در مواقع بحران را مشکل اساسی استان در مواقع بحراني اعلام کرد و گفت : امکان بروز بیش از 18 نوع حادثه در استان شناسایی شده است ولی اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط در مقابله با این حوادث چه امکاناتی دارند هنوز در یک بانک یا مجموعه اطلاعات جمع آوری نشده است .

رمضانزاده به نقش مهم تحقیقات و پژوهش در مباحث پیشگیرانه حوادث در استان اشاره و تأکید کرد : تأثیرات روانی در طی حادثه از خود حادثه سنگین تر است و باید در خصوص مواردی مانند زلزله ، سیل و توفان تحقیقات بیشتری انجام شود .

به گزارش ایسنا ، مدیرکل حوادث غیر مترقبه استان اذعان کرد : بحث کمبود ایرانیت تأثیر منفی بر روی مردم گذاشته است و مردم شکایات خود را نشان دادن فاکتورهای 7 هزار تومانی ایرانی به ما نشان دادند .

رمضانزاده با تشریح 4 مرحله آمادگی ، پیشگیری ، مقابله و بازسازی در بحران گفت : مسائل مانند سایت بالگرد و کانال کشی روستاها که از سال های قبل می بایست انجام می شد هنوز به اتمام نرسیده است .

وی در خصوص سایت بالگرد استان خاطر نشان کرد : این پروژه حدود دو سال است که کلنگ آن زده شده ولی به علت کمبود اعتبار همچنان نیمه کاره باقی مانده است در صورتیکه سایت بالگرد استان گیلان طی 4 ماه از زمان شروع پروژه به اتمام رسیده است .

رمضانزاده به نقش مهم روابط عمومی ها در اعلام بروز حادثه و مواردی که باید به مردم انعکاس دهند اشاره کرد و افزود : مدیران روابط عمومی اگر در مرحله اول بروز حوادث فعالیت خود را به خوبی شروع کنند عملکرد مثبت آنها برای خدمات رسانی به مردم مقبولیت بیشتری خواهد یافت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.